Home

Friday, 20 July 2012

#bajuidaman

Baju dah amek kat tailor. Tersangat suka! Dah boleh start wat patch lace! Wee~

7 comments:

zai musa said...

boleh tahu tak harga tempahan baju ni?..dan
berapa meter untuk baju ni.
thanks

SYUE said...

Boleh2..RM120 full lining..5 meter..tp actually recommended guna 8-10 metres..

hannah badiah abu hamid said...

boleh sy tau awak tempeh dkt tailor mana?susah nk cri tailor tau jahit mcm ni

Kartina Affandy said...

boleh saya tahu akak guna kain pe..brapa meter..sbb saya pun kecik ketinggian 148 cm...kt mana akak tempah baju ni..cntik sgt2..b2b

Aina Farihan said...

dear,
i pun berminat nk wat baju peplum mcm you..u tempah kt mana ye?ssh nk cr tailor yg leh jahit kemas n x cekik darah skrg nie..or do u sell ur baju?kindda interested..please reply asap..tq!

Popcornmadu Madu said...

Hye aina farihan .. Buat masa sekarang sy sewa shj.. Syg nak jual.. Hehe.. Sewa RM 250 shj.. Email me if interested popcornmadublog@gmail.com

anies said...

dear...
i pun minat nak buat baju mcm neh... i dh tengok yg u nak sewe tuh tp i takot x fit my size.. may i know u hantar kat tailor mana.. please..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...